Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Szállítási módok és szállítási költségek

1. GLS futárszolgálattal: 

A megrendelt csomag kiszállítása az általad megadott címre vagy csomagpontra.

A küldemények kiszállítása a rendelés beérkezését követő raktáron lévő termékek esetén 2-3 munkanap, egyéb esetben lásd a termék adatlapján.  A beérkező rendeléseket automatikusan regisztráljuk és a csomag összeállítása után átadjuk a futárszolgálatnak. Újabb értesítést küldünk a csomag összeállításakor. A kiszállítást az GLS reggel 8 és 17 óra között végzi.

Webáruházunk e-mail értesítést küld a feladás napján, ezért kérjük, hogy olyan elérhetőségeket adj meg, melyet rendszeresen nézel és így biztosan értesülsz majd a csomag várható érkezéséről is.

Szállítási költség házhozszállítás és csomagpontba történő szállítás esetén is:

Szállítási díj (előre utalás esetén):    1390 FT 

Utánvét díja  : + 490 FT 

2. GLS CSOMAGPONT

A szolgáltatás megrendelésével a Feladó telephelyén felvett csomagokat a kiválasztott GLS CsomagPontba szállítjuk ki, ahol a vásárlók 24 órán belül átvehetik a megrendelt árut. Ha az árut kiszállítottuk a kiválasztott GLS CsomagPontra, SMS/E-mail-ben kap tájékoztatást. A küldemény átvételére érvényes személyi okmány bemutatásával 5 munkanap áll rendelkezésre. A GLS a kiszállítást követő harmadik munkanapon ismételt értesítőt (e-mailt) küld, amennyiben az áru még a GLS CsomagPonton van.

Szállítási költség házhozszállítás és csomagpontba történő szállítás esetén is:

Szállítási díj (előre utalás esetén):    1390 FT 

Utánvét díja  : + 490 FT 

3. Személyes átvétel

Email-ben értesítünk amint átvehető a termék.

Kizárólag előre egyeztett időpontban az alábbi címen: 2030 Érd, Fürj utca 7. ( csak átvételi pont, nem üzlet) 

 

Gyakran ismételt kérdések GLS futárszolgálat esetében

  • Mikor történik a kiszállítás?

A GLS futárszolgálat minden hétköznap, azaz hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat.

  • Meg tudom-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 12:53 perc)

Napot természetesen meg tudsz adni, viszont konkrét időpontot nem. A futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. A kiszállítás napján sms értesítést kapsz a kiszállítást végző cégtől, melyben felajánlanak egy 3 órás intervallumot a nap folyamán, így le tudod szűkíteni a kiszállítás időpontját. Amennyiben nem tudod megoldani, hogy te, vagy hozzátartozód ebben az időintervallumban átvegyétek a csomagot, hosszabb ( legalább 4-5 órás) időintervallumot feltüntethetsz a Megjegyzés rovatban, melyet a futárnak továbbítunk. Garantálni azonban nem tudjuk, hogy ezt a futár tartani fogja.

  • Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?

Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden erőfeszítést meg fog tenni, hogy ez megtörténjen! Ha nem talál otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhív telefonon (nem tudjuk garantálni), vagy a postaládában, ajtón hagy egy értesítőt, amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudod venni vele a kapcsolatot és egy előre egyeztetett időpontban történik majd a kiszállítás. Minden esetben tudsz változtatni a csomag átvételi helyén és időpontján a csomagom.eu oldalon, az előzetesen megküldött csomagszámmal és jelszóval.

  • Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam?

Ha van olyan információ, ami megkönnyíti mind a te, mind a futár dolgát, akkor ezt jelezd! (pl.: Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengő, esetleg máshol van a bejárat)

  • Hova érdemes ezt írni?

Amikor leadod a megrendelésed a webáruházunkban, akkor a vásárlási folyamat közben, a Megjegyzés rovatban, tudsz szöveges instrukciót is megadni. Bármi hasznos, fontos információd van, akkor kérünk, hogy ide írd be.

  • Fel tud-e hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával?

Minden futár akár napi több száz csomagot is kezelhet, ezért sajnos nincsen módja telefonálni, vagy bármilyen formában előzetesen jelezni érkezését. A tapasztalatunk általában az, hogy kisebb településekre "vaktában" nem indul el a futárszolgálat járműve, ezért itt lehet, hogy előzetesen, saját belátása, vagy a helyi depo instrukciói alapján jelentkezni fog.